divendres, 14 de maig de 2010

RONCAR


Caramboles, la cosa del roncar no és baladí! Poca broma. Fins i tot pot acabar amb la convivència conjugal. I això és una dada. De fet se’n sap d’una acadèmia a Bogotà especialitzada en aprendre a roncar. Està comprovat que el 45 % de la població ronca. La resta no, i això pot ser un handicap a l’hora de finiquitar una relació. Com t’ho fas? Estàs fart de la parella i ho has provat tot: la infidelitat no funciona, amb tanta comprensió, si t’aboques al joc tampoc passa res “potser que algun dia ens toqui la pedrea, carinyu”, si t’abandones a la beguda només aconsegueixes aigualir l’amor, però res, tu. Si li dius que ets una assassina en sèrie, l’altre posa cara de babau i et demana un autògraf! Què fer si vols engegar a dida aquest ensopiment diari que va en camí de convertir-se en un enquistament? Aprendre a roncar. Això no falla. Obligar al veí de llit passar-se llargues nits en vetlla acaba per ser pitjor que la gota malaia i arriba un moment en que diuprou! i t’engeguen a fer la mà. A Colombia funciona. La clínica del doctor Eduardo Estupidillo al districte d' Usaquén compta amb centenars de clients i clientes satisfets amb els resultats de la teràpia. Al fin libre! acostumen a manifestar els clients un cop tramitades les gestions de separació i tal. I com que quant estàs sol no emprenyes a ningú... ronca fins rebentar.
Per cert, si després de superar amb èxit les classes de Reconducción sensitiva de los grupúsculos fonadores del doctor E. Estupidillo t'ho repenses això del roncar, no et perdis uns quans remei de l’àvia per perdre el costum.

Aprovechando que en Gran Bretaña se ha declarado la Semana Para Detener los Ronquidos, BBC Mundo les da nueve consejos para que usted, o su ser amado, puedan disfrutar de una noche tranquila. Al final de la nota, puede completar la lista de remedios con su sugerencia.
1. Dedíquese al canto.Según la Universidad de Exeter, Inglaterra, utilizar los músculos flojos ubicados en el fondo de la garganta reduce las irritantes vibraciones nocturnas que causan el ruido.
2. Cosa una pelota de tenis a las piyamas de la persona que ronca. Esto hará que le sea incomodo dormir de espaldas y lo obligue a que se acueste de costado, con lo cual es menos probable que ronque.
3. Ponga cinta adhesiva en los labios de la persona que ronca.Bueno, al menos eso recomienda un doctor en un artículo publicado en "The Herald" en Glasgow, Escocia. El galeno advirtió, sin embargo, que "obviamente esta técnica requiere cautela y no debe ser aplicada si la persona que ronca tiene dificultades para respirar". Adicionalmente, el doctor también sugirió el uso de tapones para los oídos para la persona que sufre los ronquidos de su pareja.
4. Colocar cintas nasales.Utilizadas frecuentemente por deportistas. muchos doctores y personas que roncan señalan que las cintas que mantienen abiertas las vías respiratorias, permiten una mejor circulación del aire y menos ruido.
5. Intente meter un chupete en la boca del roncador. Esto fue sugerido por una columnista de la consulta sentimental del "Sunday Mercury", quien ofreció a una frustrada lectora la recomendación, conjuntamente con otros consejos habituales como perder peso y beber menos alcohol.
6. Consulte a su doctor sobre el uso de antihistamínicos.Estos medicamentos, además de ayudar a la persona a dormir, supuestamente abren las fosas nasales, reduciendo las sinfonías nocturnas.
7. Si usted es valiente,hay una pulsera en el mercado que le da a la persona que ronca una suave descarga eléctrica con cada ronquido.
8. Ponga "vapour rub".Algunas personas que roncan aseguran que este gel picante y pegajoso les alivia los síntomas. Se supone que también sufren menos resfríos.
9. Elimine su almohada.Aparentemente cualquier cosa que doble el cuello de la persona que ronca aumenta el problema.

client satisfet després d'una de les classes del doctor E. Estupidillo

dijous, 13 de maig de 2010